애드센스

애드센스수익 AdSenserevenue 질높은포스팅 posting quality 컨텐츠선택 content choice 코카콜라팹시 Coca-Cola paepsi 발포비타민 Vitamin foam

조원태 2015. 10. 25. 11:51
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사이트, 블로그를 운영하고 수익을 창출하는 것은 중요한 문제인것 같습니다.

Site, which operates the blog and it seems to be an important revenue problem. 

 

모두에게 공감이 가는 컨텐츠로 수익을 발생시켜야 한다는 것입니다.

It is that both have to generate revenue with content sympathy goes to. 

 

이 점은 회사를 운영하는 것과 같다고 생각합니다.

The point is I think is like running a company. 

 

회사에서도 대다수인들에게 공감이 가는 컨텐츠가 있어야 회사가 존속할 수 있는 것 같습니다.

This sympathy for the majority of companies seem to have a go at the content companies to survive.

 

애드센스, 리더스타임을 하고 생각이 드는 것은 어떻게 내가 운영하는 사이트, 블로그를 홍보하여

수익을 창출할까 입니다.

What is AdSense, the leaders' time and thought to promote favorite sites and blogs that I operations

Should the revenue.

 

지금 제 사이트를 보면 광고가 도배되어 있습니다.

Now look at the first site is plastered ads.

 

지금 수익 고수들이 예전 초보 시절에 한 행동을 제가 하고 있는 것일 수 있습니다.

Revenues are now sticking to the old behavior novice days I may be doing.

 

과연 고수들은 어떻게 고수익을 발생할까?

How do they really adhere to generate high returns?

 

아니면 고수익을 발생하는 고수는 없는 것일까?

Or it does not adhere to generate a high return?

 

사용자가 원하는 문서를 보고 있을 때 적절한 광고가 나온다면 분명 수익으로 이어질 수 있을 것이라 믿고 있습니다.

When you are viewing your document, you want to believe that we could certainly lead to revenue from ads if appropriate.

 

 

지금은 잘 마시지 않지만 전 탄산음료를 무지 좋아했던 적이 있습니다.

특히 코카콜라를 무지 좋아했습니다.

Now I've liked the plain, but well before drinking carbonated beverages.

Especially liked the Coca-Cola ignorance.

 

그 이유는 톡 쏘는 느낌이 너무 좋아서 탄산음료인 코카콜라를 마시게 된것입니다.

The reason is tangy feeling too good doengeot drink carbonated beverages of Coca-Cola.

코카콜라와 팹시 광고 전투를 보면 정말 재미난 것들이 많습니다.

In the Coca-Cola advertising and paepsi many things really interesting battle.


 

자신들이 라이벌 관계라는 것을 의미 하는 광고입니다. 

The ad, which means that they are rivals.

 


이런 구조에 라이벌 관계가 되는 광고는 고객입장에서도 재미를 줄 수 있다고 생각합니다.

역시 선진국인 생각에 발상이.. ... 뛰어난 것 같습니다.

Ads that are on the rivalry think that such a structure can have fun in the customer perspective.

The idea is also to thoughts ... ... it seems highly developed countries.

 

하지만 코카콜라를 많이 마신적도 있지만 요즘은 몸을 생각해서 발포비타민을 물에 

녹여서 마시고 있어요. 

However, drinking Coca-Cola, but these days a lot of the equator vitamins can think themselves into the foaming water

I drank melted.

 

그것도 톡쏘는 느낌이 있기 때문에 만족스러워요

I am satisfied because it feels toksso



이 광고는 팹시에 광고죠. 딱 보면 아시겠죠.

코카콜라 직원이 팹시를 코카콜락 빈캔에 담고 있습니다. ^^

 

The ad's ad in paepsi. In just okay.

The Coca-Cola employees contains the paepsi in Colac empty cans. ^^


이것은 코카콜라 광고입니다. 코카콜라하면 북극곰...그 흰곰이 파랑색을 부수고 있습니다.

This is a Coca-Cola advertisement. When Coca-Cola Polar white bear ... that is wrecking the blue.

 

탄산음료도 좋지만 몸을 생각해서 발포비타민은 물에 녹여서 마셔보세요.

But also carbonated drinks can think of the body's vitamin drink foam dissolved in water.

 

그렇다고 좋아하는 탄산음료..  포기하지 말고 마시세요.

Carbonated drinks like yes ... you drink, do not give up.

 

애드센스 연구에 대해서는 앞으로 계속 될 것 입니다.

AdSense for research will continue in the future.

 

http://ccomp.kr  

http://cppcomeon.tistory.com

http://blog.naver.com/cppcomeon 

http://blog.daum.net/compcard 

 

위 사이트를 연계하면서 연구하고 또 연구해서 연평균 광고 수익 1억을 만들 것입니다.

이것 또한 성공시키지 못한다면

While the above studies linked to another research site and will make 100 million annual advertising revenues.

This is also not succeed unless

 

그 어떤한 일을 할 수 있겠습니다.

I look to do what he did. 

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